jag fick morsdag present =)=)


Vilket härligt sommar väder vi haft idag, man blir så glad.

Mathias kom in med frukost på sängen, det uppskattar jag verkligen, så vill jag ha varje dag :) men chockad vart jag.

Idag skulle jag åka hem till min farmor för jag skulle plantera om mina blommar, min syrra kom hem ifrån semestern i Turkiet så hon kom också till farmor, hon var så brun och fin. Jag tycker så himla mycket om att vara hemma hos farmor för hon bor så fint i sitt hus vid tunaåstand, man känner verkligen att man får natur och luft där, :) och så är hon så himla underbar.

Jag fick en morsdag present  av wille och mathias :) ett silver armband, det var såå fint . Jag vart så glad!




Eftersom vi skulle in på en liten fest hos Mathias syster så fick jag presenten idag istället för imorgon, så jag kunde vara stolt och visa upp det :)

Min mamma fick i morsdagpresent håret klippt av mig :) hihi, jag tycker inte att man måste köpa värsta sakerna, det är ju tanken som räknas och jag lade faktiskt ner kanske 1,5 timme på att klippa hon och få håret rakt :) och så slapp hon gå till en frisör och slösa massa pengar på det.

Klockan 16.00 skulle vi vara inne i falun, vi vart serverade varm smörgåstårta och det var verkligen jätte gott, hade aldrig ätit det tidigare så det var kul. Älskar att prova på ny mat. Det var bröd med köttfärs på och massa ost in i ugnen och sen massa mer.
Och till efterrätt fick vi cheescake , som hon hade lagat sjäv, vi åt och vi åt så jag tror bilen hade övervikt i sig hem.
William hade jätte kul, han lekte i våran bil att han körde, och han bada i deras dusch..

Sedan när vi kom hem så kom min syster och hennes kille hem till oss och vi kollade på robinsson tävlingen och drack en irish coffee :) och åt popcorn till.

Nu ska jag och Älskligen sätta oss på balkongen och spela spel och kolla på alla folk som sitter vid pizzerian över gatan , det är skoj.
Imån blir det pool badning på gården ;) få se om wille får med sig nån pensionär i poolen haha :) då blir det bildbevis.

Ha en bra lördag kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0