Lilla Doris då :)


Nu har Doris kastreras :) jag och Wille var och hämta hon nyss hos Nälser, men hon sover och kommer antagligen vakna mot kvällen, Kan ju hoppas hon inte kommer skrika så ikväll och inatt så man kan få sova , för det ska väl vara över nu när man kastrerat dom ?? :) Annars så är det ju ingen ide att kosta på sig och kastrera dom.



hehe hon sover för fullt med en krage på sig, ska bli kul att se hur hon vinglar sen när hon vaknar :) stackars hon.

Jag älskar ju att hålla på med mina djur så jag hade tänkt att försöka ställa ut Doris för jag tycker hon är sååå fin !
Men det är ju mkt att hålla på med då, och när man har barn så får man ju inte lika mkt tid över till sånt.
Men jag tror det skullle gå bra för hon på kattutställning. Alla som kommer hem till oss tycker hon är så vacker :)



Nå va tror du, kan hon ställas ut ?!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin katt Sofie. Henne kan du säkert ställa ut.



Ha det gott //Helena (Fenix)

2009-05-26 @ 18:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0