Bilder på våran lägenhet.

Maten vart lyckad och sällskapet var trevligt.

Här är förätten , gravadlax röra.







Men godast av allt vart ju efterrätten med aprikos pajen =) och vaniljglassen till, det skulle jag kunna äta varje dag.
Godaste pajen hitills.


Nu har vi fått ordning på sovrummet som vi gjort om , så här vart det .

här står min pappa och mäter.




så här vart resultatet.








Vårat kök.




Hallen







Vardagsrum








Och sen så har wille sitt rum , men han sover nu så jag kunde inte ta några bilder därifrån.

Hemma hos oss är det full fart nu kan jag lova, vi är hundvakt åt 2 grann hundar och våran hund pingu har blivit bästa kompis med dom, så dom springer runt och leker exakt hela tiden. Man blir ju helt sluta av att se dom.
Dom är så söta ihop :):) Wille höll på att skratta ihjäl sig när dom sprang runt alla 3 och lekte.
















Jag är en sån som skulle vilja bo på landet i ett stort hus och ha fullt med djur :)
Mina husdjur skulle jag inte kunna klara mig utan .

När Mathias träffa mig och vi vart tillsammans så fick han ju Doris på köpet, sen ville jag så gärna ha en perser katt, och det köpte jag mig, sen ville jag ju så gärna ha en liten hund och det köpte vi oss :) så  han har ingen talan när det gäller mina små husdjur, men han har ju själv sagt att han inte skulle klara sig utan dom . :) :) 

Men jag är faktiskt glad att vi bara har en hund och inte 3 som det är här nu, skönt att kunna lämna tillbaka dem.
'
Nu ska jag sätta mig breved min Mathias i soffan och kolla på tv och dricka coca cola :)

                                                                            

Kommentarer
Postat av: johanna

gud va söta hundar:)

2009-06-01 @ 09:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0