Fullt upp :)


Vilken regndag, men då är det ganska mysigt att hitta på inne aktiviter, som på förmiddagen var jag och wille och lekte på öppna förskolan, vi brukar alltid börja dagen med att åka iväg och leka. Han behöver verkligen komma ut och leka med andra barn, så länge han inte har någon dagis plats.

Idag är det mycket som skall göras, först och främst ska wille få vakna från sin sov stund. Då ska vi bege oss och hämta våra taper som har kommit , min pappa kommer ikväll och hjälper oss att sätta upp dom i sovrummet. Det är mönsterpassning och varken jag eller Mathias kan det.

Sen lär jag iväg till kupolen och hitta några nya gardiner som kommer passa in i det nya sovrummet, och lite prynads grejer. Jag älskar att inreda , så ikväll ska jag göra det. Medans Mathias och Wille ska kolla på morsdagpresent och då får inte jag vara med :) *spännande*

Sen när vi har vart och gjort dom ärenderna så ska vi ha en familje dag på framtidsmuseet, för idag är pappa Mathias ledig :) nu har han frivecka så då ska vi hitta på massa kul.

Jag tänkte att jag lägger in lite bilder sen hur det nya sovrummet vart och lite hur det ser ut hemma hos oss :) jag tycker själv det är kul att se hur det ser ut hemma hos folk. 

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0