vilken underbar helg!



Nu sitter jag äntligen hemma här i soffan och känner mig helt slut efter denna intressanta helgen, har haft det så himla kul. Har knappt haft tid att suttit vid internet. Men nu är helgen tyvärr slut.
 
Igår åkte jag ner till jobbet där vid artist inchekningen vid Gustav Vasa hotel, där vi höll till. Fick lite körningar, bla att hämta Håkan Hellströms band medlem på tågstationen, han skulle till den stora scenen, där dom skulle spela.
Han var jätte trevlig och vi pratade hela vägen. Och så hämtade jag ett band som nyss då hade spelat, The Wildhearts
 


Även dom var jätte trevliga, Ett brittiskt rockband. Sångaren i det bandet ville gifta sig med mig, och han sa även att han hade jätte mkt pengar.. =) hehe... Och undra hur jag kunna hålla mig så fin och fräsch i hyn  för min ålder, dom trodde jag var typ 20 :) alltid kul att höra. 

Även Lördagen vart inte så sen. jag var hemma runt 23.30 tiden.



Idag har jag, wille, och mathias vart i Leksands sommarland. Vi har haft det såååå kul.
Vi badade och åkte så mkt karuseller, och wille var så nöjd hela tiden, han skulle bara åka dom snabba rutchekanorna, vilket var jätte kul synd bara att jag glömde kameran hemma. Nu sover han och är helt slut.

Mathias och jag grillade och ska nu se en film vi hyrt,  Way of War.

Hejhej =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0