Massa gamla bilder =)


Tänkte sätta in lite gamla bilder :) som man glömt bort att man har. hehe ...

      Hur gammal kan jag vara här? 17 år kanske .. ojj 7 år sen :)




      
Jag & Mathias 2007 på kryssning. Då var vi nästan nykära hehe =)




      
Jag 2007 i karibien, vilket vacker land Dominikanska republiken.




     jag, syrran, och min Mathias i Bulgarien. 2007. Och då låg wille i min mage :)




       
   v.18                               v. 23                          v. 30                                     
2/12 -07
 


     
Dopet 12/4 -08





                                                                    
                                                       

                                              UNDERBARA TIDEN!!

Kommentarer
Postat av: johanna

gud va wille va söt:D lilla bebisen

2009-06-11 @ 18:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0