söndag 14 juni


Samma tråkiga väder idag med :( nu har det regnat hela helgen, och det är så tråkigt ...
Så då passade jag och Emma på att åka till kupolen och kikade lite, så hyrde vi oss en film till kvällen. Fast den ser vi var och för sig med våra killar :) Hon hyrde twinlight som jag sa hon måste se =) själv hyrde jag

                                    

Den försmådda hemmafrun, Della Myers (Kim Basinger), har bara några julinköp kvar att ordna när hon blir vittne till ett brutalt mord. Hennes fl ykt in i en närbelägen skog slutar i en panisk människojakt ända tills hon själv vänder om och gör motstånd. Hon har bara en verktygslåda att försvara sig med - och viljan att överleva! Regissören till "Pan's Labyrint" och "Hellboy", Guillermo del Toro, har producerat denne adrenalinpumpande actionthriller, där Oscar®-belönade Kim Basinger (LA Confi dential) gör en makalös comeback i rollen som hemmafrun som får nog - och slår tillbaka!



Jag tycker Kim Basinger är en bra skådespelare så får se hur denna film är,
Senare i eftermiddag kommer Willes kompis Liam hit och leker, dom tycker det är lika tråkigt med regn , så då leker vi här hemma istället.
Nu när Wille sover så har jag en mys stund med mina  älskade djur, vad vore livet utan sina husdjur, Dom betyder så mkt för mig. Och såklart min Mathias :)
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0