Lördag !

Midsommar kvällen

Det vart också en  sväng ut till Torsång , Mathis föräldrar kom förbi på kvällen och drack kaffe så då passade vi på att ta oss en  liten bil tur och kollade läget :) Pingu var med och var så nöjd :)

Här spelade vi kort och mumsa på chips.


Det bäst jag vet när jag kommer hem är att slänga på mig en av Mathias stora t-shirtar, och ett par mys byxor.







Lördag

Kl 15.00 ska vi hem till Mathias föräldrar och äta. Gud va jag älskar att bli hembjuden på mat , lika att bjuda hem folk till oss och laga mat till dem. =) finns det nå bättre än att äta gott med bra sällskap :)
Just nu sitter älskligen och spelar sitt tv spel som han verkar vara tokig i .. hehe =) men det är bra för då kan jag skriva här i lugn och ro .
Längtar till kvällen :) ska bli kul att komma ut!



Kommentarer
Postat av: Mikk

Söt hund!

2009-06-21 @ 01:46:33
URL: http://onormalaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0