Mys kväll =)


Idag kom Willes kompis på besök, med sin mamma och pappa. Eftersom det bara regnat idag så bestämde vi oss för att ha en inne lekdag :) Eftersom jag tycker det är så kul att laga mat och baka så gjorde jag en kladdkaka med grädde, och hemma gjorda maränger .. det vart då populär =)




Det är alltid kul att busa med katterna :) tur att katten NIls är så snäll.

Ikväll blir det bara en hemma mys kväll, med tv, god mat, och lite cider drinkar =) skönt att bara vara hemma och ha det gott.  Till kvällsmat lagade jag hemma gjorda älg biffar, stekt potatis och lingonbrunsås :) och en hallon-mango drink.


Nu ska jag kika på sommarkrysset  =) och gosa lite med pingu och mathias .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0