Torsdag =)


Idag har jag vart med emma, hon kom till oss vid 12 tiden, sedan efter att wille sovit middag så skjutsade jag hem han till sin farmor och farfar , för vi skulle till kupolen och då går det ju inte att ha ett litet barn med :)

Jag och Emma ska ut på lördag och dansa lite :) älsklingen jobbar natt och min syster ville va hemma hos mig när wille sover så då ska man ju passa på att gå ut och göra nå skoj =) och det ska vi. Man lär ta varje tillfälle som kommer.
Köpte ett par nya byxor , va ju meningen vi skulle kolla på kläder enbart åt Emma, men då såg jag ett par jag fastnade för. Det var såna där leggings jeans eller va det heter =) på Gina Tricot...
Sen är bara det andra problemet vilket linne ska jag ha till ???

1.


2.


Det först eller andra ???


Sen kom Mormor på besök,  hon hade inte träffat wille på 2 veckor för hon vart så fölkyld .
hon hade med sig en liten present.



Imorgon är det Midsommar, vi ska hem till min farmor till kl 15.00 och äta sill och potatis, och så pajer och sallad, sen om vädret tillåter så ska vi spela brännboll med hennes grannar, men det blir väl typiskt regn.. Svenska vädret .. =)
Men men, vädret har ingen betydelse om man har trevligt sällskap.
Sen är planerna att jag, mathias och wille ska ner till gammelgården och dansa runt midsommar stången :) mysigt.

Nu ska jag och mathias kika på tv och mysa, med lite coca cola :D


Kommentarer
Postat av: madeleine

Det första linnet var snyggast...really hot ;)

2009-06-18 @ 20:15:46
Postat av: Anonym

Jag tycker linne nr 2 :) nu står det ett ett hehe men båda var fina

2009-06-18 @ 20:23:20
Postat av: Mathias

Spelar ingen roll vad du väljer du är ju snygg ändå

2009-06-18 @ 20:45:46
Postat av: Anonym

ta linne nr 2! men för gud skull ha inte dom skorna till !! stövlar är ett big no no på sommaren!

2009-06-18 @ 21:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0