Undra vad som serveras på 3års firandet imån ;) ???


  1. I sommar ska jag och min lilla familj åka på semester till sthlm, vi ska bo i en stuga på en camping . Det bästa av allt är att Pingu (hunden)  också får följa med och bo där, det är så hemskt att åka bort utan han, för jag vet att han blir så ledsen , och då blir man att tänka så mycket på han. Så nu känner jag mig som en bra matte som tänker så mycket på Pingu med och inte bara på oss människor.

                                      

     Här ska vi bo  http://www.eklundsnas.se

 Det duger bra att åka på semester med småbarn inom Sverige, och att inte åka utomlands som bara kommer bli jobbigt eftersom vi har en liten med oss. Så det var ett bra val att tillbringa semestern i sthlm, med massa attraktioner och sevärdigheter :)

Nu sitter jag här i soffan och kopplar av, Mathias jobbar natt och Wille lyckades äntligen somna, jag lade han vi halv 8 tiden, men sen så vakna han och var så ledsen och jag gick in till han ,tog upp han och kramades lite, sen lade jag ner han igen i sängen och gick ut, men han grinade och grinade. Jag tror jag höll på så i 1,5 timme med att gå ut och in till han, så till slut så orkade jag inte höra hans grin nå mer så jag gjorde ordning mer välling, och gick in till han, då tog jag upp han och kramades lite och gav han vällingen lite snyggt, då tog han den och sa sova och pekade mot sängen, sedan somnade han som en stock. Kunde han inte sagt det tidigare att det var mer välling han velade ha :P då hade jag kunnat  suttit och kollat på tv i lugn och ro. Jaja tur att han somnade till slut iaf lilla gubben .

Undra om jag stressar för mycket eller anstränger mig för mkt, för jag har börjat fått så ont över bröstet, det typ hugger till i hjärtat känns det som, men det är ändå inte i hjärtat, så jag ringde vårdcentralen bara för att kolla om jag håller på att få en hjärt attack eller va felet är, men jag berättade som jag kännde, och hon sa det att det är ansträngande att ha barn i den ålder , och att man kanske stressade för mycket, för jag kände det att när mathias och wille åkte ut och cyklade på eftermiddagen och jag gick och vilade hur det bara släppte över bröstet, jag kunde andas utan huggningar, men skönt nu att mathias har fri vecka och jag kan få ta lite tid för mig själv, för det är verkligen viktigt. Om man ska orka med detta tempo man har i vardagen :) men det finns inget bättre än min familj :) jag lär bara ta det lite lugnare och koppla av lite mer, sluta oroa mig över önödiga saker. Fast det är svårt som tjej att sluta oroa sig hela tiden över allt.. undrar om det sitter i en när man föds som kvinna, att man ska oroa sig jämt. Männen dom verkar då inte oroa sig över saker, dom tar det som det kommer .. i sin tempo..

Imorgon ska jag och Mathias fira våran 3års dag, men den var egentligen i måndags förra vecka, men nu verkar man då glömma bort allt, så tur att jag kom på det. Men vad gör det om det vart en vecka sent med firandet.
Vet ni vad vi ska göra för kul ?? jo kolla på j*vla sverige match på tvn... hehe mmmh jätte KUL :) men men va gör man inte för sin älskling, då tänker jag låta han sköta resten och kanske vänta på nått gott, som HAN får laga.. (hoppas han läser detta nu på jobbet) hihi

Neeej nu ska Pingu ut och kissa, sen ska vi sova. Godnattinatt!


Kommentarer
Postat av: MAthias

VAd duktig du är på att skriva älskling!...Ser fram emot att vi ska åka på semster i sommar.. och att även pingu ska följa med...

saknar dig älskling!

puss

2009-06-10 @ 00:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0