Sola och bada!!


     Idag har vi solat och badat, jag, wille och min syster åkte in till Lugnets utomhusbad och badade. Vi lekte och hade det så kul. Råka bränn mig lite på ryggen, men inge speciellt.
Just nu sitter jag ute på balkongen och äter mariekex och dricker coca cola. Älsklingen jobbar eftermiddag så det är tomt utan han nu. Jag är så trött nu, känns som jag kommer somna, och inget bra är det på tvn heller..

Pingu verkar inte må nå vidare bra idag, verkar som att han har ont någonstans runt nacken, för han skrek då jag satte på han kopple över halsen. och pep när vi var ute. Just nu ligger han och sover så får se om det är bättre tills imorgon.
Tycker det är så hemskt när ens djur har ont, för man vet ju inget va det kan vara för fel eller så :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0