Party minnen .. haha

                                                       Massa knasbilder             Partybilder
              

Hej och välkommen till festen .. hehe :D



Partyts coolingar hahaha ...


 Elaka köks kockarna


Tur att man inte dricker sådär.. =)


Så här kan det gå om man är med mig på kryssning och bara går ner och lägger sig i hytten för att sova.. ojoj STORT misstag :D Räkan i munnen är ju pricken över iet.


haha .. =)) Måste ju lägga in en till på han. SOMNA INTE säger jag bara :) Synd bara att vakten kom in i hytten pga en person, och att han då såg hur du ser ut i sängen. Inte konstigt att han höll på att svimma och undra Vafan du hade gjort.. :) och där satt jag och höll på att skratta ihjäl mig. *kul värre*

Och den ena var ju inte bättre än den andra.. Mathias han ramlade ur våningsängen denna kväll och såg ut sådär


Men fy... =) man kan ju ha undrat om jag var där på kryssning och var assistent åt ett gäng som kom från sätersdår hus.
Haha...

Det är tur att man har lite minnen kvar man kan prata om :) va tråkigt det skulle varit annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0