Lördag


Nu sitter jag här på balkongen och håller på att svettas ihjäl.. =) men man ska ju inte klaga. Vilket underbart väder det vart nu dom senaste dagarna.

Igår skjutsa jag lite mer folk, bland annat bandet The living End, vilket jag inte visste alls vilka det var, sen skjutsade jag Gogol Bordello, och lämnade mat till Peter Doherty. Det är jätte skoj att skjutsa kändisarna till och från scenerna och runt. Nu har jag då lärt mig bussarna man kör. Tog några bilder när vi lyssnade lite på Volbeat men dom vart inte så bra.


Undra vad man får göra idag då :) ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: Mathias

Hej älskling! Jag visste inte att du hade bloggat...Du måste ju säga att du gjort det så att jag vet=)....Vill ju inte missa något=)..

Saknar dig du är ju och jobbar nu!

Älskar dig gumman

2009-06-27 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0