Kvällen =)

Nu sitter jag här på balkongen och skriver, Mathias sitter breved och läser en bok. Underbart väder på balkongen nu.
Vi kommer nyss från Pizzerian här nerifrån, mycket godare att sitta ute och äta. Willes mormor kom förbi och tog han och cyklade iväg , skönt att äta i lugn och ro ibland.
Tidigre på dagen var vi hem till farmor min och han badade med grann flickan där.




Är dett jag har respekt för så är det bilfärden, jag kör jämt i den hastigheten man ska. Jag är livrädd att krocka. Medans vissa bra kör allt vad dom kan och bara tror att dom är coola.


om du var på bilfärd med din familj 25 meter upp i luften, på en 3,5 meter bred bro,

utan räcke - hur fort skulle du våga köra då ?


Nejj nu ska jag gå in och kolla på paris hiltons "my new bff" =)
Sen ska jag och älskling sätta oss på balkongen och spela spel, det är mysigt.
Nu har jag också hämtat ut mitt peace and love band, imån ska jag ju på information om vad man ska göra, jag är så himla rädd att jag ska  få köra en mini buss.. slutar nog med att kändisen jag kör kör i stället =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0