kryssning på lördag :)


Jag är så himla lycklig över den familjen jag har.

Idag har jag och wille vart och lekt på öppna förskolan, det vart ju sånt regn väder så det är inge kul att vara ute då .
Sen när Mathias slutade jobbet så hade vi städ dag =) wille han diska för fullt han .

Och så har man röstat idag =) typiskt så glömde jag ju ta med mig körkortet , eftersom man skulle ha det, men det gick bra iallafall för Mathias hade sitt och kunde ta mig på hans  :) Så får hoppas det blir nå bra av det man rösta på nu då, kan ju ingenting om politik så jag läste igenom lite och tog det som verkade bra.

Jag och Mathias ska åka på kryssning på lördag, det ska bli såå kul :) ett annat par ska också med.
Det är bra att man har nått planerat så man kan längta, då blir det alltid roligare.

Nu ska jag kolla på halv 8 hos mig, och ta mig lite the och smörgås, och så en chokladbit självklart :):)

                                                    

                                                            Wille är också sugen på en bit , eller mer en stor bit ;)

Kommentarer
Postat av: Mathias

tur du skriver i bloggen så jag har något intressant att läsa på jobbet!

älskar dig

2009-06-05 @ 08:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0