Gud va häftigt :D


Mitt i min lunch så ringde mobilen, det var en tjej som jobbade på peace and love, och sa att hon hade fått min ansökan som jag gjorde för någon dag sedan, och sa att jag hade fått jobb som Artist chaufför :) hur coolt är inte det, att köra runt alla kändisar. Hon sa att man fick skjutsa dom fram och tillbaka till sceener, hämta dom på dala airport och har hänt att man får hämta dom på arlanda, och skjutsa runt dom här hemma. Jag vart lite nervös nu, tänk om jag får motor stopp?? för att jag blir så nervös, eller kör helt knasigt =) men fyyy va hemskt, men jag är modig så jag vet att jag kommer klara det :) tänk om jag får dricks på typ en miljon haha.. Nej men gud va kul det ska bli. 
   
                                                          Tänk om det blir en sån här bil ;) haha ...

                                     


Kommentarer
Postat av: joahnna

fyfan va kul :D:D din blogg är ju jätte bra nu =)) skriv mkt!! :D

2009-06-11 @ 18:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0