godntt!


Är helt slut av denna dag nu, vill bara lägga mig under täcket och sova..

Vi ställde kl på 08.00 för vi skulle först till min pappas jobb, och sen åka och bada, men vädret var inte så himla bra vid 10 tiden så vi åkte hem och lekte, efter wille sovit middag så vart vädret bra så då åkte vi iväg med Willes kompis Liam till lugnet i falun. Skönt att bada i utomhus pooler. Efter det så åkte vi och åt på mc dolands.

Nu har jag nyss kommit hem ifrån mötet om jobbet på peace and love. Jag ska dit imån till 16.00 och invänt chufför jobb, eftersom kändisarna kan ringa lite då och då och vilja ha skjuts till mat ställen och till sceener så är det bra att vara där på plats och invänta. Det är några körningar till Arlanda och runt om. Jag hoppas ju inte att jag får göra såna körningar, jag vill vara här där jag vet hur man kör =) Och en kille fick en körning imån kl .05.00 till Nyköping och skall vara här igen 14.00 ... Nått sånt tänker jag inte köra. Sitta och köra så långt helt själv det orkar jag inte.

Nejj nu ska jag hoppa i säng är så trött.. Det tar knäcken på en när man badar och är i solen en hel dag.

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0