Godmorgon!


Godmorgon!! =)
Nu har Mathias åkt iväg till jobbet, och Wille sover så jag passade på att sätta mig här :)
Inatt har jag sovit dåligt, Mathias har legat och vänt på sig halva natten och Pingu har legat vid min fötter och jag hatar det för jag vill fladdra runt med bena, så han vart utkastad från sängen till sin hund korg, men precis när jag somna som kom han upp igen och lade sig vid fötterna ,  och han breved började vända på sig, jag hade sån lust att slänga ut dom båda på soffan :) Men vi sov vidare allihopa. Och så hade man en katt i ansiktet som skulle tvätta en .. hehe

Har ni tänkt på en sak, om man håller på och gosar med en katt och man knuffas med huvuden, så helt plötsligt är det deras rumpa man nästan har i ansiktet, varför är katter så stolta över sin rumpa???
 Dom verkar vilja att man ska gosa och prata med den, tänk om vi människor gjorde så, körde upp rumpan i ansiktet på varandra :P TUR nog att vi inte gör det. 

                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar mathias med då?

2009-06-18 @ 10:12:49
Postat av: Mathias

Hahahahaa du har det inte lätt på nätterna älskling=).

saknar dig gumman

2009-06-18 @ 13:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0