Fått dagis plats =)


Wiiihoow, dom ringde till mig och sa att Wille fått dagisplats till 17 Aug =)) gud va kul, det kan han verkligen behöva, jag trodde han skulle få vänta tills vår 2010. Eftersom alla verkar fått vänta så länge på dagisplats, men vi hade väl tur =) och så fick vi här vi bor . Perfekt!

                                                  Wille och Morfar leker....




                               På öppna förskolan








Äntligen kväll och man kan sätta sig framför tvn och bara koppla av och inte behöva ta han om någon.
Just nu kollar jag på halv 8 hos mig, det är kul program tycker jag.

Så nu ska jag kika på det . =)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jason börjar åxå den 17 Augusti.. på Västerhaga.

Kramen till er =)

2009-06-16 @ 13:43:09
URL: http://nightmaresofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0