Dejt i soffan med Mathias 21.00 hehe

Nu sitter jag i soffan och väntar på mitt tv program "Paris Hilton's my new BFF " det tycker jag är kul att kolla på =) hur kan man vilja vara med i en sån reality serie hehe .. men folk är väl som dom är, och tur är väl det :)

Har nyss vart ute och gått en långpromenad med hunden Pingu, det var skönt väder för det. Jag tog en runda runt i forsa, och gick förbi Willes dagis och kollade läget, men svårt att bedömma på en titt sådär  =) det blir säkert bra där.

Älskligen min har ju handlat 2 nya tv spel, så han kommer jag inte få se skymten av ikväll =) hehe han hatar såna här tjej program som jag kollar på nu :) det tycker jag är bra för då får jag sitta här för mig själv.
Men vi har en träff i soffan kl 21.00 =) wohoow hehe, såå spännande. Då ska vi kolla på en film vi hyrt.

Nu ska jag kolla vidare på mitt program. =) hejsvejs

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0