Äntligen sommar


Super skönt väder ute =) kan inte bli skönare. Vi har nyss kommit hem från en cykel utflykt , dom hade utanför vägverket något som hette träffsäker, det var visningar av brandbilar, ambulans, polisbil, och allt innom vägverket. Wille hade så kul, han sprang runt och grejar överallt :) vi var där nästan över 2 timmar. Vi åt mat och kollade på en utrycknings uppvisning. Willes ögon kunde inte bli större.








Nu sover Wille middag, efter det ska vi åka hem till min farmor och han ska få bada i sin lilla pool :) Medans Mathias tvättar bilen. Så ska jag köpa med mig lite jordgubbar att mumsa på...


Kommentarer
Postat av: Anonym

va mysigt=) synd att jag är sjuk=(

2009-06-23 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0