Måndag, bullbak :)


Idag är det Måndag, hmm va ska man då hitta på ??? Jag har satt min pojkvän på att baka bullar ;) hihi.. varför ska vi tjejer bara sköta hemma baket :) men jag sitter här breved och har ett litet öga på han, så det går rätt till, vill ju inte hitta nå spikar eller något i bullarna. Han ser så söt ut när han står där och bakar :)



MIna Älsklingar Nils, Pingu & Doris dom är trötta idag.





Vad vore livet utan husdjur :) jag skulle inte klara det iallafall...
När vi var i sthlm så skulle vi in på ett hundcafe , men eftersom tiden inte räckte till så hann vi inte det :( Jag tror Pingu skulle älska det, få en liten hundbakelse :)
Jag skulle vilja öppna ett hundcafe, gud va kul, någon som vill öppna ett med mig ;) ???

Igår kväll tillbringade jag halva kvällen åt att städa min garderob... visste inte att jag hade så mkt kläder som jag hade, eftersom allt låg typ slängt. Det vart så fint ;)



Men det där är bara en liten del va garderoben, har ju en hel byrå till.. :)

Idag har jag beställt ett mobilt bredband, så jag kan ta med mig min lilla data överallt =) Passar perfekt nu när jag ska börja plugga.


Och så har vi köpt en till data :) så man slipper ha en liten bara, utan en stor bärbar data också :)
Här är min lilla data.


Ikväll ska jag och älsklingen boka hotell till den 9:de  Augusti, då vi ska till sthlm, vi ska bo på sjöfartshotellet.
Vi tänkte gå på grönan och shoppa lite och bara koppla av, se sommarkrysset kanske :) Eftersom man har en liten busig son så kan man behöva komma bort själva och ha det kul. Gå i hamnen och kika och sitta på uteservering. Behöver förslag på bra uteservering längs hamnen där innan djurgården ?? :) så mysigt där. kanske finns nån fin restaurang på en båt ? :)

Nu ska jag hjälpa han med bullarna =)) ....

Kommentarer
Postat av: Alice

Fin katt.. vad heter den?

2009-07-20 @ 13:53:33
URL: http://modedivaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0