Söndag

Då  var det Söndag :) i helgen har vi badat och bara haft en familje helg.
I fredags natt så var jag och wille jätte rädda för åskan, det är det värsta jag vet. Blixten var ju precis utanför fönstret, då var vi rädda. Tur att vi hade Mathias som kunde göra oss lugna. :)

Igår var jag och Mathias sugna på att göra något annat än att bara sitta hemma, så vi åkte hem till en gammal jobbar kompis till mig och satt där och drack nån cider... Sen gick vi vidare till stan och gick in på engelska pubben. Så idag känner jag mig ganska trött.. man e ju inte van längre med att vara uppe sent.


Älsklingen min sitter och dricker en öl.


Magnus, gammla jobbarkompisen.


Jag med min cider.


Vi <3


Hemma och hoppat i mina myskläder :)  ser lite trött ut


då var det säng dags. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0