lång natt....


Godmorgon på er alla :) hoppas er natt varait bättre än min iallafall... Tillbringade halva natten på akuten pga att min knä bara gjorde ondare och ondrare, kunde inte ens böja på benet, och det svulna upp, och  jag fick feber, skit läskigt var det .. men när jag kom in så röntgade dom knät och doktorn sa att man inte såg något fel, men att jag bara gjort illa det rejält, och skulle få komma tillbaka och kolla det om tre veckor.. Men jag fick då iallafall bandage :)) .. det var otäckt att få så ont.. ska aldrig mer hoppa hoppborg med wille :)

Men tur att allt gick bra och att det inte var nå fara med mitt lilla knä :)

Idag ska jag bara vila, har fortfarande sååå ont, och lär proppa i mig alvedon hela tiden....
Nu ska jag ta mig lite kaffe!

idag kan jag skriva mycket här eftersom jag inte kommer ha något att göra :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0