Fredag!


.... fortfarande sjuk... inge kul alls att ha sån här halsont =( har ju massor att göra nu innan vi åker på semester på söndag, men det är därför jag verkligen håller mig inne och inte gör något ansträngande alls så jag ska vara frisk tills då, Så det hoppas jag verkligen jag blir då också. =)

Igår hyrde vi en film, handlade om massa hundar =) dom var sååå gulliga.



Den var helt okej att se på, rolig och charmig film om man gillar djur .

Ikväll är det massa filmer på tvn så det blir nog inte att hyra nån. Ska iallafall se Dante`s Peak kl 21.00 på kanal 5.
Den verkade spännande , med vulkaner som är påväg att vakna till liv.


Nu ska jag ta och göra lite mat tills mina pojkar kommer in =) dom är ute i regnet och plaskar. Wille har fått världens sötaste regna jacka, som ser ut som en groda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0