Lördags PARTY!


Söndag....
 idag är jag trött, kunde inte sova så bra inatt, pga att jag hade på mig nagellack igår kväll och tydligen så luktade det så mycket så jag kännde det hela natten, var så drygt =) sen kliade det så mycket på foten så har väl fått ett myggbett där.. Vilka små bekymmer man kan ha som ska förstöra för en :)

Igår kväll var jag & älsklingen hem till min syster på utflyttningsfest, vi hade jätte skoj där, sen åkte vi ner på krogen, där var det också helt okej men jag tycker det är tråkigt när det är ett live band som ska spela, jag gillar inte sån musik så mycket.  Vi åkte hem vid 1 eftersom vi skulle orka upp med Wille dagen efter.
Jag drack inte så mycket så jag är pigg idag =) mathias med =) det känns skönt.
Tycker inte att man ska behöva vara full varje gång när man ska göra nå kul.
Nu sover Wille middag, Mathias spelar lite tv spel och jag ska lägga in lite kort från kvällen.

Ha en bra söndag

har lite saker jag lär göra idag när wille ska vara med sin farmor & farfar.
Jag lär köpa nått nytt åt wille som han kan ha på sig imorgon när han ska börja på dagis, det kommer jag ihåg själv  när jag var liten och skulle börja skolan, då fick man alltid något nytt =))
Sen lär jag hitta nån bra kalender eller något eftersom jag lär hålla kolla på en massa tider nu när jag ska börja skolan och wille dagis, lär skriva upp allt annars glömmer jag det, och jag och lappar är inte det bästa =))

Bilder från kvällen
Jag


Min syster


Vad gör jag ?!




jag & madde, vem är det som inte kan ta kort ?? =)


usch att röka :S kan ta nån när jag festar men inte annars blää




Jag & syster


hejjj här är jag :P


Karate ??? :P


Titta älskling =) hahah .. vi hade tråkigt hemma så mitt konstverk haha


jag lite sliten, inte van att vara uppe sent hehe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0