gulligt...


Nu sitter jag här och lägger in lite bilder på facebook, har nyss letat fram en massa kort på mig, mathias wille och djuren som jag imorgon på dagis ska klippa och klistra och sätta på ett stort affisch papper , som liknar ett hus som sedan kommer sättas upp på dagisets vägg, då barnen kanske längtar efter sin mamma, pappa eller vad dem nu har på bilderna, och kan bara gå dit och titta på dem korten och ser att vi är med dem på väggen hihi det tyckte jag var gulligt.
Något liknande men med helt andra bilder och hus =))




Imorgon ska vi vara på dagis 8.30 - 10.00
Sen ska jag ha Samhällskunskap träff med läraren 13.20

Nu ska jag plocka ut dom som ska få tävla i veckans blogg tävling =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0