Nya frissan :P

Nu är jag här, har haft fullt upp hela dagen, eftersom det tog typ 3 timmar hos frisören, kanske var för att vi pratade så mkt =) hehe .. men det var skoj. Hon var så trevlig.
Jag vart helt nöjd med håret , var precis så jag ville ha det, att det inte skulle synas så himla mkt, bara bli lite mer liv i det och glans =))

Före


Efter






lite guld bruna / blonda slingor.. =)

Sen var jag iväg och shoppade en väska och ett par skor





Tyckte skorna passade perfekt till mitt nya hår hehe =)) "guldbruna"
och en liten söt väska som är perfekt när man bara vill ha mobil, plånbok, och nå smink :)))

Idag var ju jag och Wille till min farnor och plocka svartvinbär så vi kan dricka massa saft i höst, här är lite bilder från där...
Det var sååå varmt och vi hade ingen pool med oss så Wille fick bada i hink =)














Jag och älskling åt kyckling klubba, med god sallad och keso =) SUPER gott, och så fick det bli en cider till maten.

Nu ska jag fixa med veckans blogg så snart kommer vinnaren "håll utkik"
Annars får du ha en bra fredagskväll !!!


Kommentarer
Postat av: marina

tack sötis! Allt bra?

2009-08-07 @ 20:21:04
URL: http://mmarinazado.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin väska du köpte!

2009-08-07 @ 20:22:18
URL: http://ffriidzz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håret blev ju jätte bra:). Skit snygga skor:D

2009-08-07 @ 21:10:08
URL: http://diiiiiamondz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0