vem vet =)

Någon mer än jag som bara vill åka här ifrån till något varmt stället ??? Är såå trött på tråkiga Sverige... vad händer här ?? inget, det enda som dom gör här är att skrämma oss om svininfluensan hela tiden ..
Ska man ta sprutan eller inte ? Jag har ingen lust att ta någon spruta som dem inte riktigt vet vad det kan ge för biverkningar, så säger dem sen om 5 år att alla som tog svininfluensan kommer dö tidigare eller nått sånt , vem vet ? Inte jag och tydligen inte dem heller...

Äsch man ska väl inte vara så rädd, blir ju bara så drygt att gå runt och vara rädd för att få nån influensa..
Eller så kanske dem vill att vi alla ska köpa och ta sprutan för att det är så dåliga tider nu och dem behöver få in massa mer pengar och då förstorar upp allt ?!

Ligger nämligen just nu i sängen , Nils & Pingu ligger här med, och vi är lite sjuka ( hoppas inte svin.... ) :D nejjdå...så vi har inte så mkt att göra.. Då brukar man oftast ligga och grubbla på saker..

Jag har då något att se fram emot i helgen, jag och älskling ska ju åka till Sthlm och fira våran 3års förlovningsdag =) ( barnfri ) Ojjjojj va vi ska åka karuseller på grönan då, om vi inte hittar på något annat att göra , eftersom det är sommarkrysset  där så är det väl för mycket folk där så man får köa i 4 timmar på en karusell ..







Kommentarer
Postat av: ada

sv: nej vad tråkigt att du har ont i halsen! tack & krya på dig :)

2009-08-04 @ 11:44:22
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vilken kändis tycker du klär bäst i vit klänning?

Gå in på min blogg och rösta!

Ha en bra dag, kram! ♥



lovisarosen.blogg.se

2009-08-04 @ 12:06:56
URL: http://lovisarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0