Massa bilder från helgen..

Heeej =)

Nu är vi hemma igen, har haft en sååååån rolig och bra helg i sthlm... Hotellet var fint och vi började lördagen med att shoppa =) något man måste när man är i sthlm enligt mig =) hittade ett linne och skärp och tunika... Med andra ord det jag har på mig på bilderna från grönan som finns under här  :).. Efter shoppingen åkte vi tillbaka till hotellet och gjorde oss iordning, och begav oss mot båten till djurgården. Vilket låg väldigt nära hotellet, tur var det eftersom jag hade mina nya skor, och vad får man alltid av nya skor men man måste använda dem endå när man ska på något =) *skav sår*

På grönan kollade vi på sommarkrysset, åt god mat, och eftersom det var så mkt folk där så köpte vi bara ett  varsitt häfte med 2 valfria karusell åk, och massa spel & mat ingick... vi tänkte smart =) 
 
Jag spelade på choklad hjulet och det första spelet vänn jag en stor center rulle med 2 kilo choklad :) hhihi *kallas tur*
Så den fick vi ju gå och släpa med hela kvällen...
klockan 24.00 stängde dem och vi åkte tillbaka till hotellet och sov, och skulle tänka ut vad vi skulle göra dagen efter "idag" och mitt förslag var bästa, vi tar en till dag på grönan med åkband och åker för fullt :)) jiiihooow =)) Vi hade såå kul, vi åkte och vi åkte så vi vart helt snurriga, ojj man vart ju ännu snurrigare i huvudet nu än när man var midre och åkte runt, man börjar väl bli gammal :P hehe ... eller huvudet hänger väl inte riktigt med ...
Så vid 18.00 tiden åkte vi hem :) då var vi helt slut, i fötter och ben. Men det var en jätte rolig helg tyckte vi, nästan så man inte ville att den skulle ta slut... Men tur att vi hade Wille där hemma som lockade oss hem =) han var sååå söt när vi kom hem och kramades så.
Här är lite bilder från helgen ...

Jag gör mig ordning på hotellet..




Älsklingen =) väntar på att köpa biljetter


jag med =)


Min lilla pizza jag åt


Darin sjunger


Titta vad jag vann :D


Vi


Den karusellen va roligast =)


Skååål =))) men ja var såå sugen på en coca cola :) så då vart det de


Sen kom våran sjkuts ;)


Fint på kvällen


Nästa dag påväg till grönan




älskling får åka själv den sätter jag mig inte i =)




lustiga huset :P


Ibland är man kortare än andra ;P




Deniz Lopez




Anna Book & Jag


fika dags :)


jag tittar på båtar




Vi sitter i karusellen :))





titta vad vi ser roliga ut i skratt speglarna :)) haha


sådär då har ni fått sett en massa bilder från våran helg, komentear gärna en massa skoj så jag har något att läsa :)))

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: vad kul att du med såg "Sommaren med Göran" :), den var ju helskön! Kram

2009-08-09 @ 21:50:03
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Fanny

snygg outfit :)

2009-08-09 @ 22:15:18
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com
Postat av: Anonym

hihi va kul:D

2009-08-09 @ 22:29:27
URL: http://johannagrankvist.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vilken härlig helg ni haft!

De nya kläderna var jättefina, lyx som vann massa choklad och sista bilden är klokren haha.

Mysigt att komma iväg på tu man hand men alltid lika mysigt att komma hem till sina älsklingar igen.

Vi ska iväg från barnen nästa helg. Åker till Göteborg för att träffa några tjejern jag lärt känna via bloggen och Mammablogg Galan, jätte roligt men kommer klart sakna mina prinsessor.



Kramar

2009-08-09 @ 22:31:31
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky
Postat av: Johanna

Lyllo dog som vann choklad:D. Coolt att träffa Anna Book ;).

2009-08-10 @ 00:26:05
URL: http://diiiiiamondz.blogg.se/
Postat av: adina

vad roligt ni verkar ha haft!

2009-08-11 @ 13:25:53
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0