sovmorgon..

Godmorgon!!
Fick lite sovmorgon idag, kl är  nu 10.00 och Wille sover än =) han är sååå trött..
jag har fortfarande lite ont i kroppen och inatt fick jag lov att ta en strepsil för jag hade ont i halsen , inge kul att vara sjuk :(



Tur att Sprepsil är bra och hjälper min stackars halse =))

Hmm vad ska jag hitta på idag då med Wille ??
Mathias börjar jobba 14.00 så jag lär ju försöka roa han tills han ska sova vid 19.00
Inte det lättaste när man inte mår bra :) men det går , man lär vara stark.
Men det blir nog att bara vara inne och leka.

neeej nu ska ja koka kaffe =) lär bli lite pigg!

Vad händer för er mina söta läsaren idag ??


Kommentarer
Postat av: ada

sv: tack :) idag ska jag sola, bada & på kvällen ha ett litet kalas! själv?

2009-08-04 @ 10:58:43
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0