Ny vecka =)

Godmorgon på er!
Idag är jag verkligen lätte trött.. Vart sent igår, sen en liten Wille som ska upp tidigt =) jag vill bara gå till sängen och lägga mig och sova. Idag på förmiddagen ska vi till en lekpark och träffa några vi känner. Få se om vädret håller i bara =)

Nu är kaffet klart så nu ska jag dricka det och äta min macka.
jag håller på att få en ny design på min blogg :) så mycket finare än den förra med massa glitter. Men den är inte klar än tror jag =))

Stackars Nils, hon vart utstängd på balkongen inatt :( hon som  jämt sover med mig, men jag märkte igenting :) Tur att dom klar sig ute, skäll fick jag iallafall av hon när jag öppnade imorsen.






Kommentarer
Postat av: lovisa

godmorgon! händer idag?:)<3

2009-08-03 @ 11:19:21
URL: http://wordsbylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0