Shoppat lite med Linda


Idag fick jag mina klänningar som jag beställt. Prövade dom men jag tyckte inte det var som jag förväntat mig så jag skicka tillbaka 2 av 3 =) Men men , kan ju inte alltid bli bra .
Idag har jag och Linda varit och shoppat på kupolen .. Älskar att shoppa.
Jag köpte fransk manikyr nagelack =) hehe men jag målade på det, men tog bort det efteråt för mina naglar var finare utan det. Vart så kladdigt av alla 20 lager nagelack man skulle måla på.
Köpte ett par  "ut och gå med Pingu (hunden) skor"  hehe men dom var så mysiga och sköna, men fula =) jaja man kan ju inte alltid ha fint på sig.



Så här såg en av mina klänningar ut som jag beställde, det är den som jag behöll.

   

Den andra klänningen som jag köpte tänkte jag ha på Lindas Halloween fest =) jag vet inte men det känns rätt med svart på halloween =)



Drygt med datumet som inte stämmer på bilderna.


Det blir nog kul på Lördag. Ska ju först jobba mellan 10-17 =)
Ska vara i köket och laga mat.

Åh jag gjorde ju en såå söt bild på Wille =)




Nej nu ska jag gå och sova. Annars blir jag så trött imån när han vaknar och  vill upp och leka. =)

godnatt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Mathias

det var gulligt skrivet av dig

2008-10-30 @ 01:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0