sjuk ..


Idag är jag sjuk =( har feber å nått i halsen känns det som, typ vita prickar =( så nu lagar jag en nyttig soppa med brysselkål.. Det är inge kul att vara sjuk.
Hoppas bara jag blir frisk till halloween festen .
Och inte har jag fått mina klänningar än.. blir så sur på dom.

Sitter å planerar på Willes 1 års kalas, vill ju att det ska bli så bra som möjligt för han .
Så det blir bara att börja baka  =)) Lägtar till det . Men är ju ett tag kvar till 2:a dec.. =) Tur att tiden går fort!

Jag och min syrra och Wille ska strax åka till min farmor, hon ska passa han lite och vara ute å leka i löven.
Det tycker han är så kul.



Nu ska jag fortsätta med soppan .
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: sabina

Krya på dig! kram

2008-10-28 @ 16:17:32
URL: http://sabinaaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0