good girl gone bad...

hejhej!! Idag har jag kännt mig lite hängig.. Kanske börjar bli förkyld men det känns bättre nu iallafall.
Sitter här under idol pausen och lyssnar på Rhianna.
Gillar hennes album - good girl gone bad.

Idag var vi på öppnaförskolan med William. Sen har vi städat och tvättat hela dagen.
Så nu e det skinande rent haha...

Vart att dela på en kebabpizza till middag.. Det är ju fredag så =)

Ska nog passa på att ta en promenad med Pingu.. Han är så himla go hund. Världens gosigaste.






Jag och minn syrra...

Ha en bra fredag kväll!! Det ska jag =)





Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan va gott med kebab pizza :D

2008-10-11 @ 11:01:50
URL: http://brunettj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0