doris vakna!!

Klocka är 19.07 och Doris har inte vaknat än från sin kastrering än, jag hämtade hon vid 12.30 tiden och tycker att hon borde väl ha vaknat nu men det är ju en större operation på honkatter, så det är väl bra att hon sover så länge som möjligt. Pingu och Nils (min hund & katt) har vart in några gånger och kikat på henne, dom verkar lite fundersamma varför hon ligger där och sover hela dagen, plus att hon luktar ju ganska konstigt, vetrinär lukt =)

Idag har jag och William och Mathias varit och kollat på brandbilar, dom hade någon brandutställning vid galaxen som vi råkade åka förbi. Oj va wille var intresserad av dom stora brandbilarna han gick runt och sa ojojjjojj hela tiden. Så han är nog en blivande brandman.


Sen har vi vart hem till min farmor och druckigt kaffe , annars bara städat hemma och lagat mat. Kan ju behövas det med. Men det är kul när man får ett fint resultat.


Nejj nu kom farmor så nu ska vi dricka te och kolla på halv 8 hos mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0