Korten från förskolan har kommit.


Doris vaknade väl upp igår runt 22 tiden, trodde inte man sov så länge efter en kastrering.
Oj va hon vingla, hon tog ett steg och ramlade omkull, och så höll hon på så hela kvällen :P
Nils min andra katt hon satt under våran säng och var livrädd, haha hon tyckte väl Doris såg så otäck ut med en strut på huvudet och vingla runt.



Men sen vakna jag under natten av att Doris sprang runt och ramlade och hon kröp under sängen och fick då av sig struten vid huvudet , så då var det ju bara att väcka Mathias och vi fick klippa sönder en strumpa och dra den över henne, så den satt för såret, eftersom hon inte fick vara där och tvätta sig. Det var ju kul att sitta och hålla på med det mitt i natten, =) inte det lättaste.

Nu är hon då bättre med hon ser lite groggy ut i ögonen så inte helt nyckter än :):)
Dumma strumpa som åker upp mitt i hennes hals, funderar på att åka till djuraffären och köpa en liten hund t-shirt och sätta på henne, det lär ju vara smartare, istället för en tajt strumpa som sitter och trycker. Ibland är jag lite smart!

Idag har jag och William vart på öppna förskolan, hans kort hade kommit som vi tagit där förra veckan.



Vad kul att han såg så glad ut  :) inte lätt när man är sådär liten att se glad ut på kort.



En liten del av gruppfotot, ser lite suddigt ut här.

Nu ligger Wille och sover så får se vad vi hittar på för skoj när han vaknar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0