*vill ha*


idag har min nya jacka kommit och halsduk, det kommer ju snart bli kallt ute så lika bra att förbereda sig , idag har det gått bra på dagis för wille. Jag passade på att städa och laga mat, vart köttfärslimpa fast med älgfärs istället, potatis och sås, Mums var det. Idag har vi intr gjort så mkt, mest vart hemma och lekt, jag och mathias har hyrt en film som vi ska se på. :) alltid kul. Imorgon ska jag på möte med svenska läraren i skolan, får se vad som sägs :) ska bli kul att få börja med skolan nu, börjar bli lite lång tråkigt att bara göra matten hemma, vill ha mer att plugga om :) känner att jag är på hugget nu .. nu vart jag trött så vi hörs sen =))

massa godis, *vill ha*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh va gott, kram pappa

2009-08-25 @ 21:12:25
Postat av: Rebecca

Den där bilden var inte snäll att lägga ut nu, blev ju grymmesugen på godis. Just lösgodis har jag väldigt sällan sug efter men detta blev extremt.



Hoppas nu har en mysig kväll!

2009-08-25 @ 22:16:16
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky
Postat av: Veronika

Jag med, nuuuuu :)

2009-08-26 @ 10:30:49
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0