shoppat inför hösten..

sorry att jag haft en sån dålig uppdatering men jag har haft fullt upp med inskolning på dagis, pluggandet och familjen. Jag har har nämligen ett liv utanför den här datan =) och det blir svårt ibland att hinna skriva här då.
Nu har inskolnings veckan för wille gått bra och är nu slut, nu börjar han på riktigt. =) det har gått så bra för han.

Shoppat har jag hunnit gjort en del :) måste ju ha nya höst skor och något nytt i garderoben.
Då känns hösten roligare. (köpte en väst,skor och jacka,halsduk )











och sen har vi min lilla älskling på bild, med alla sina nallar, och allt vad dom heter ( bosse, burr, frasse, björne) :) hehe









Kommentarer
Postat av: ada

fina bilder! :)

2009-08-29 @ 21:20:07
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: Mathias

Vad du är duktig älskling!

älskar dig gumman

2009-08-29 @ 22:36:22
Postat av: Anonym

nu har jag lagt upp det hoppas det syns=) saknar dig med!!!!

2009-09-01 @ 11:09:57
URL: http://johannagrankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0