ont i kroppen..

Fredag ..
och jag känner mig hängig i kroppen och fryser, kan det vara det kalla vädret ? Eller är det för alla baciller på dagiset ? =) inte en aning, men jag har då inte tid att bli sjuk. Skolan börjar ju nästa vecka.... Man kommer ju efter så mkt. Idag fick jag lämna Wille på dagis och gå och sätta mig i deras personal rum, dem ville se hur det gick med en avlämning. Han var på dagis i 1.45 min, och det hade vart upp och ner med han, han lekte och sedan kom han på att "mamma" var borta och då vart han ledsen. Så när det var dags att hämta han så satt han i frökens knä och var så ledsen, du vet sådär ledsen så man knappt kan andas, men det gick över efter ett tag, och han hängde på mig och kramades och velade aldrig släppa mig. han är ju så trött efter alla dessa tidiga morgonen, han är ju van att sova länge.
och helt plötsligt bli lämnade hos "okända" klart man får vara ledsen då. Men det går över :) Jag har då aldrig hört att någon mamma fått vart hemma med sitt barn för alltid :)

så här ser jag ut nu när jag ligger här..och tycker synd om mig själv..




Kommentarer
Postat av: victoria

uch vad jobbigt att vara sjuk.. :(

2009-08-21 @ 14:06:30
URL: http://cpsnutt.blogg.se/
Postat av: Johanna

hoppas du blir bättre=( åh lilla wille!! Världens sötaste unge!! saknar er <3

2009-08-21 @ 19:19:59
URL: http://johannagrankvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0