SOMMAR!!!*BILDER*

Det är SÅÅÅÅ varmt ute, nästan 30 grader i solen, och jag håller på att smälta bort =) men skönt är det . Jag och Wille åkte hem till min farmor nu på förmiddagen så Älskling fick sova ifred, det är så bra att åka hem till min farmor med wille, han leker och har så kul i trägdården. Såå mysigt att vara ute sådär. Jag vill oxåååå bo i hus :(

Hos farmor

Wille kollar däcken på våran bil =) hehe


Mums med glass i fina vädret




Måns & Gusten


Kolla in dom där små söta fötterna, SÅ söta!!


Wille försöker få med kanin & tiger ut =)


Jag


det är vad vi har haft för oss än så länge idag :))
Hoppas du också har så här fint väder och att du hittar på något skoj !!

Fortsätt skicka in bilder till foto tävlingen i inlägget här nedanför


Massa krama Sophie

Kommentarer
Postat av: ♥isabella♥

svar: okej kul :) jag kan se vad det är för tävling , tror inte jag läste riktigt innan :p

2009-08-06 @ 13:27:36
URL: http://isabellaiingvarsson.blogg.se/
Postat av: adina :)

jättesnygg blogg :)

i mitt senaste inlägg har jag lagt ut ett tips om vad du kan göra om du inte vill/kan ta hål i örat eller om du vill ta ett till hål! :) checka in tipset och säg vad du tycker <3

2009-08-06 @ 13:38:46
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: Mathias

hejsan!

Nu är det du som ligger inne och tar en välbehövlig paus=)

2009-08-06 @ 14:14:15
Postat av: RONJA

HA en fortsatt trevlig Torsdag! :)

kram

2009-08-06 @ 14:52:53
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0