Tips..


                                            JAG                    &                   SANDRA


SMINK TIPS

KastanjeVatten: Naturligt brun hy utan sol!


Fukta en bomullstuss med Kastanjevatten och applicera jämnt över hudpartiet. Önskas mörkare nyans appliceras AMC Kastanjevatten fler gånger.

Det absorberas snabbt vilket medför att det inte kladdar eller färgar av sig. Kastanjevatten avlägsnas enkelt med tvål och vatten.


Hudvänligt med en varm och äkta solbrun färgton.

 
Jag använder alltid kastanjevatten, det är suveränt.
Använder det istället för foundation så hyn får vilar sig från det. Funkar lika bra tycker jag .  Men när jag ska ut  och festa har jag foundation och kastanjevattnet över. Blir toppen, du ser på bilden ovanför.

Så det är ett tips. Finns på Kicks för ca 80kr.


Idag har jag gymmat, försöker få bort min mage jag fick efter jag var gravid.
Har fått bort det mesta men är lite kvar, efter det så sola jag lite. Så man slipper va allt för blek..
Nu sitter jag här i sängen och är helt slut.. Min son William tar knäcken på mig =) men han e underbar,
Har lekt hela kvällen. Får se då va som händer i helgen.
Fotboll ska vi se iallafall hehe =) Killen är ju såå inne i det, så jag har blivit det med.

Nu ska jag och Mathias mysa i soffan till tvn.

Puss&kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

sån ska jag köpa om det inte är den jag har :D

2008-10-09 @ 20:13:39
URL: http://brunettj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0