Sommarkväll..



♥Allt jag ville ha var precis vad alla andra vill ha, du vet, kärlek.♥
                    och det har jag då verkligen haft tur med. 
                                      ♣ Mathias ↔William ♣
 

Just nu sitter jag och kollar på Oskyldigt dömda, älsklingen har nyss åkt till jobbet för att jobba sin sista natt innan semestern. Det ser jag fram emot att få tillbringa med mina 2 underbara pojkar. Längtar till vi ska till Stockholm på semester, Jag, Mathias, Wille & Pingu :) hoppas bara vädret är så här underbart.
Idag har jag & wille vart i Dammsjön och badat, eftersom Mathias hade jobbat natt så kom han efter när han vaknat, vi badade och hade det så skoj . Men jag råkade bränna mig på ryggen... men det känns inte så mycket nu.

Imorgon hoppas vi också på fint väder, då ska vi till dammsjön igen med willes mormor och bada. Han har fått en sån stor krokodil av sin faster som han då ska inviga imorgon. Eftersom han var så  avundsjuk på alla andras badsaker så kommer han bli överlycklig att han har fått en aldeles egen.

Undra vad man ska hitta på för skoj i helgen =) det är ju redan Fredag imån, det går sååå fort. På Lördag ska jag och Mathias grilla och mysa. Få se om det kommit ut nån bra film man kan hyra ?!

Nu ska jag kolla på nyheterna och se vad som hänt i landet, 

 

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Hej älskling!

Jag tycker det ska bli lika roligt jag med att få semester att bara få umgås emd familjen och mysa...

Älkar dig gumman

2009-07-03 @ 00:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0