Stureplans barn ???


Idag var vi jeans gänget ...

min underbara pojkvän...


våran lilla son


och mamma Sophie ( jag )

 
visst är vi snygga ;) visste väl det ... ;)

hur kan man lyckas få en sån söt liten son , helt otoligt..  men hur konstigt vore det om man inte tyckte så ,
man är ju så solt över sitt barn, det är ju verkligen ens stolthet som mamma och pappa !! Det tror jag alla föräldrar håller med om.. Sen finns ju dom stunderna som dom är ens lilla monster... men det hör ju bara till..

fixade frisyren på Wille idag, hehe såå söt, gjorde han till en "stureplans barn" undra om dom ser ut så där :P







fattades bara kavaj och slipps :)


Jag sitter i bilen ....





Nu ska jag ut på promenad med Pingu , bäst att ha sina "ut och gå" kläder då .. och att dom är rosa :P det gillar vi..


Kommentarer
Postat av: Mathias

han är gullig våran son...finns ingen som är gulligare.=)

eller jo...du=) nej ni är lika gulliga...självklart djuren med=)

2009-07-26 @ 20:33:59
Postat av: phiie

fint namn asså :D

2009-07-27 @ 17:45:23
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0