Imorgon kommer vi...

      .......stockholm.....                              

Imorgon då far vi, ska bli sååå kul att åka på semester med min lilla familj!
Kan ju hoppas vädret är bättre i Sthlm än här. Men vi kommer ha kul vare sig =)
Finns ju så mycket att göra i sthlm så vi har nog fullt upp hela tiden.

Nu har vi packat och packat, men det känns alltid som att man har glömt något. Aja det visa sig väll om man saknar något. Nu orkar jag inte greja nå mer , nu vill jag bara sätta mig och kolla på tv och äta mina popcorn :) och det ska jag göra så fort Mathias kommer hem ifrån affären.

Nu ska jag hoppa inn i duschen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha så kul i sthlm syrran=)

2009-07-12 @ 00:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0