dumma data...




Nu funkar äntligen datan, det var något fel på den igår så jag tog med den idag till affären så fick dom fixa det =) så nu sitter jag här igen .. samtidigt som jag kollar på 4an, där dom har minnes stud för michael jacksson :( det är så fint. Han har gjort så himla många bra låtar. Jag gillar bäst hans ballader.

Igår kväll var jag och älsklingen på bio, vi såg filmen Johan Falk. Det var sååååå bra, ville aldrig att den skulle ta slut, så spännande, så den kan jag verkligen rekomendera =)
             
                      

Idag har vi inte gjort så mkt, hälsat på min farmor lite och sen vart hem till min mamma och hennes kille och ätit sill & potatis , det var gott, en riktig sommar mat. Får hoppas det regniga vädter går bort snart, iallafall till på söndag då vi åker på semester :) LÄngtar!

Nu ska jag fortsätta kolla på 4an. och dricka mitt Te. Har fått lite ont i halsen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0