The hottie and the nottie...


                                             Nu har min lilla sötnos somnat. Han är så söt när han sover. 
                                        
                                      



Har laddat ner gossip girl avsnitt som jag ska se på ikväll, Gillar den serien.
Är så himla sugen på glass.. Så ska nog ta mig lite glass

  Mums vanilj glass med knäck :) ser det inte lite lockande ut??!


                                                                     
                                                                       FILM FÖRSLAG DU MÅSTE SE!



Nate har blivit utkastad av sin flickvän och kommer plötsligt ihåg sin barndomskärlek - skolans sötaste tjej, Christabel (Paris Hilton). Nate bestämmer sig för att leta upp henne och det visar sig att Christabel nu vuxit upp och blivit Los Angeles hetaste blondin!

Till Nates stora lycka är hon dessutom singel! Problemet är bara att Christabel har lovat att leva i celibat tills hon hittat en pojkvän åt sin bästa kompis, June. Nate blir lovad en het natt med Christabel om han hittar en kille till June, men det är lättare sagt än gjort. June är nämligen inte alls lika het som Christabel...



Ha en bra kväll och ät nått gott du med =)



Kommentarer
Postat av: moster

gullig:)skit bra film, Ja det ska jag verkligen göra ;) Ska du kolla på idol imån? JObbar mattias kväll? Puss

2008-10-16 @ 19:40:02
Postat av: Mathilda

Haha, sådär sover Elliot ochså =)

2008-10-16 @ 21:57:20
URL: http://mathildavestin.se
Postat av: kärleken din

det var mig en gullig blogg du har...du är duktig på att skriva du älskling..

älskar dig gumman kyssar

2008-10-16 @ 23:27:52
URL: http://sophiegranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0