Hemma SPA..


Nu har Älskligen åkt till jobbet. Hans sista natt. Sen är han hemma med mig på kvällarna =)
Lill gubben han sover för fullt. Jag vart så himla sugen på lite te och varma mackor.



Vart inte du det nu ? Det var mumsigt ..

Har tagit hem massa gossip girl avsnitt som jag ska kika på nu.
Serien är ju sååå bra!! Tänkte ju att jag skulle göra en egen ansiktsmask med avokado men den var ju inte riktigt mogen så den var sten hård. Jag får göra den imorgon om den mognat.
Jag hitta en bra sida så kan du pröva att göra ett hemma SPA.. Billigt och bra .
http://www.salongk.se/article.aspx?articleID=1734&categID=163

Ta en spakväll med dina kompisar och prova göra egna krämer och ha kul!

Jag tog en såå söt bild på William kolla in hans små söta fötter. Är dom inte små och gulliga ?

Kommentarer
Postat av: Mathias

vart avundsjuk på dig som får mysa med varma mackor..

2008-10-20 @ 03:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0