Fredag..Tjejkväll =)

FREDAG

William skulle sova hos mormor så vi åkte och lämnade han och åkte iväg till pizzerian :) Var så himla sugna på nått gott. Det sitter ju inte helt fel med en kebabtallrik.

Jag åkte hem och gjorde mig iordning för Mathias ska jobba natt hela helgen så jag och Linda tänkte ha en liten tjej kväll hos henne. Detv vart lite vin och cider och massa tjej snack :) Var riktigt revlig kväll.

Ante kom och hämtade oss och skjutsa ner oss till stan, vi gick in på Liljan.
Var faktiskt inte så mycket folk där. Men det kan vara skönt ibland..

Killarna där då? hmm ja lika dryga som vanligt.. Antingen är dom där och ska ragga och äckla sig eller så försöker dom komma fram snällt och prata. Men det var en som kom fram när jag och linda dansa och fråga mig varför jag var så stram? Men vadå jag har väl ingen anledning att vara nå annat mot han eller ? Han vart skit sur och nästan knuffa lite på en. Men är man inte intreserad så har man väl ingen anledning att se ut som det.. Jag har min älskling hemma och det är bara han för mig. Går jag ut så är jag där för att dansa och ha kul med mina kompisar. Inte för att orka med fulla och äckliga killar...

Men vi hade en jätte kul kväll iallafall =) det var ju huvudsaken.

Kvällens klädsel




Kommentarer
Postat av: LOO- vill du vinna veckansblogg?

Händer idag då?

2008-10-18 @ 12:41:36
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Martin Hedberg

såg dig utanför liljan igår vacker

2008-10-18 @ 14:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0